Sur_header_transport
Neem contact op

Wilt u een offerte aanvragen? Heeft u een vraag over een product? Een customized product aanvragen?
Neem rechtstreeks contact met ons op door het onderstaande formulier in te vullen,
een e-mail te sturen naar info@jolfix.nl of ons te bellen op + 31 (0) 348 404600

 


Maatwerk oplossingen

Jolfix biedt in veel gevallen maatwerk!
  • Je kan de juiste wiebelaar niet vinden om een kaart aan het schap te bevestigen; Jolfix zoekt mee, of de wiebelaar wordt speciaal voor jou geproduceerd.
  • Een hele specifieke folderbak voor een afwijkende maat van de brochure; laat Jolfix het voor je maken!
  • Het juiste artikel gevonden maar er moet een klevertje of een gripper op; Jolfix fixt het!
  • Wij kunnen je bestelling direct en neutraal bij je klant laten aanleveren.
  • Wij kunnen je bestelling herverpakken en de deze voorzien van de gewenste informatie.
  • Wij kunnen je helpen met het vinden van de juiste oplossing, ook al staat die niet in onze catalogos of website.
  • Wij stellen de meeste modellen gratis ter beschikking.

Heeft u maatwerk nodig of moet Jolfix voor jou op zoek naar een specifiek artikel? Mail ons bij voorkeur een afbeelding of een goede omschrijving van het artikel dat je zoekt en wij nemen het graag van je over. Alles gaat in overleg en is vaak afhankelijk van artikelen en aantallen, maar ons verkoopteam denkt met je mee en zoekt samen met jou naar een geschikte oplossing. Neem contact met ons op per E-mail of telefonisch.

 


Artikelen retourneren of omruilen

Onder bepaalde voorwaarden accepteren wij omruilingen of retourzendingen:
  • Bij retourzendingen worden retourkosten in rekening gebracht.Deze bedragen 15% van de goederenwaarde met een minimum van 25€
  • Bij omruilingen (van gelijke waarde) worden geen retourkosten in rekening gebracht,wel eventuele order- e/o verzendkosten.

De voorwaarden zijn:
  • Jolfix bepaalt of iets kan worden omgeruild of retour gestuurd.
  • Uitsluitend na overleg met ons kan je een omruiling of retourzending doen.
  • Als wij instemmen met een omruiling of retourzending dan ontvang je hiervoor een retournummer dat het pakket dient te begleiden. Pakketten zonder retournummer worden niet geaccepteerd.
  • Het recht op omruilingen of retourzendingen heeft alleen betrekking op standaard voorraad artikelen.
  • Een creditnota wordt verleend over complete verkoopeenheden (VKE’s).
  • Eventuele order- en verzendkosten worden niet gecrediteerd.
  • Het recht op omruilingen of retourzendingen kan alleen plaatsvinden tot uiterlijk 8 dagen nadatde artikelen door jou zijn ontvangen.
  • Speciaal voor jou bestelde of gemaakte artikelen kunnen niet worden geretourneerd of omgeruild.

 


Reclameren

Indien je een klacht hebt over de bestelde artikelen willen wij dit zo goed mogelijk voor jou verhelpen.Er gelden wel een aantal voorwaarden waarbinnen er gereclameerd kan worden:

‘Kleef producten’ zoals tapes, sluitzegels, kleefpads, klittenband, lijmsnotjes, en dergelijke,dienen van tevoren te worden getest op functionaliteit. Wij sturen je graag kosteloos modellentoe per post (zolang de modellen in een envelop en door je brievenbus passen).

Mogelijke klachten over de ontvangen hoeveelheid, het ontvangen artikel,de kwaliteit van het artikel, en dergelijke, dienen binnen 3 werkdagen na bestelling aan ons te worden gemeld. Aan de hand van het gewicht en voorraad, kunnen wij gemakkelijk nakijken wat er gebeurd kan zijn en zo kunnen we tijdig de klacht verhelpen.

Als je het niet eens bent met de factuur dien je dit binnen maximaal 8 dagen na factuurdatum aan ons te melden.Alleen dan kunnen wij je klacht behandelen en alles rechtzetten.

Jolfix is niet verantwoordelijk voor vervolgschade.

 


Bestelinformatie

Je bestelling plaats je via de winkelwagen (rechtsboven op de pagina). Als bestaande klant log je gemakkelijk in.Als nieuwe klant kan je een account aanmaken of bestellen zonder account aan te maken.

Belgische klanten met een ondernemingsnummer moeten een account aan te maken.Zonder een account moeten wij de wettelijke 21% BTW aanrekenen.

Je kan uitsluitend hele verkoopeenheden (vke) bestellen.Als je klaar bent met bestellen, reken je je winkelwagen af. Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling direct door ons systeem opgepakt en verwerkt.

Bij betalingen via iDEAL of CreditCard wordt de bestelling direct verwerkt.Kies je voor een betaling middels een bankoverschrijving, dan kan het 1 à 2 werkdagen duren voordat debetaling verwerkt is en wij je bestelling kunnen verzenden. Doorloop altijd de procedure die de webshop aangeeft.

Bestellingen waarvan de betaling is ontvangen worden dagelijks verwerkt.
Via DPD ontvangt u een e-mail met Track & Trace en een indicatie van levertijd.